Ráda bych poděkovala studentům třídy 1.B, kteří se sešli ve svém volném čase a pomohli panu školníkovi s jarním úklidem školního pozemku. I když jsou na naší škole nováčky, přišli s výborným nápadem a navíc ho uskutečnili. Zasadili strom, na který se sami složili, hrabali listí, natírali lavičky...
Velmi mě mrzí, že se k nim nepřipojilo více lidí, ač mluvčí o této akci byli informováni. Máme titul Ekoškola, a proto si myslím, že i starším studentům našeho ústavu by mohlo záležet na tom, jak naše škola a její okolí vypadá.
Příliš lidí nechce dělat nic anebo jen aktivity jiných kritizuje. Děkuji studentům třídy 1.B za jejich práci pro nás, pro všechny, i když byli odrazováni, svůj plán uskutečnili.
Komentáře
Tak hlavně ono je to takové, že sice podporuju školu v tom, že chce býti Ekoškolou, ale opravdu, nijak se k tomu zvlášť nehlásím, necítím jako svou povinnost, že bych bůhvíjak byl povinnen těchto akcí se účastnit. Protože víte co, ono je to sice pěkné, že je naše škola Ekoškolou, ale nečekejte ode mě, abych byl toho součástí. Nikdy jsem se nehlásil k ochraně životního prostředí, recyklaci, ekoaktivismu apod., takže si na to ani nehodlám hrát, už vůbec ne, protože naše škola je Ekoškolou a mě "strašně zajímá ekologie od té doby". Když je tohleto člověkovi jedno od začátku, měl by alespoň respektovat svůj názor a nestát se hypokritem. Jako, já to podpořim na takové té základní úrovni, například zaliju kytky cestou k lavici o přestávce, tohleto třeba někdy čas od času dělám, ale hlavně protože mě baví se koukat jak se voda vsakuje do země pod rostlinou. Já děkuji 1.B, že třeba uklidila okolí školy, to je fakt fajn, ale taky se mi opravdu moc nezdá způsob "dobrovolné" akce, když potom ti, kteří se neúčastnili formou intranetu budou zasaženi psychologickým útokem s účelem takovým, aby měli špatné svědomí a depku z toho, že nešli hrabat listí a malovat lavičky. Super, podporuju školu v tomhletom, ale nečekejte ode mě, že se takovýchto věcí budu účastnit, pokud se přímo nerozhodnu, že mě to baví, nebo mi to prospěje jiným způsobem. Ještě jednou, děkuji těm, co se účastnili, ale nebudu si hrát na něco, co nejsem.
#HEEL
Pro Kryštofa:Jaké nápady nepatřily do školy? Docela by mě to zajímalo,určitě to nemyslím ve zlém,ale naše třída se snaží něco dělat a né jen kritizovat nečí nápady.
Já souhlasím se Standou, informace proběhla i na intranetu. A ke článku paní profesorky bych chtěl jenom podotknout, že se akce neúčastnila pouze 1.B, minimálně já a Standa jsme toho důkazem. Jinak bych chtěl poděkovat hlavně Mikulášovi, ale také celé 1.B a paní profesorce Kozderkové a Imramovské, že tuto akci pořádali, snad nebude ojedinělá!
Ja si myslim, ze informovanost byla tady vic, nez dostatecna. Miky napsal do vedlejsiho sloupecku informaci o uklidu dobre dva tydny pred akci. A myslim, ze k tomu pripsal jednu dost dulezitou vetu. Znela nejak takto: "Pro dalsi informace se stavte v ucebne 202."
Takze pokud je nekdo liny otocit hlavu trochu vpravo, kdyz je na intranetu, je to jeho problem. Nikoli 1.B.
Myslím, že o tom měli třídu informovat mluvčí..
Chtěla bych podotknout, že k nám do třídy se žádná informace o brigádě nedostala. Nebo snad nejsem já sama dost informovaná? Spíš si mluvčí myslel, že u nás ve třídě by o takovou akci nebyl zájem. Jakože vůbec.
A já bych se třeba zúčastnila. Proto bych uvítala ještě nějakou další cestu, kterou bychom mohli být o takových věcech informováni. I když, já už další jarní úklid nejspíš nezažiju, neboť příští rok nebudu mít čas...
Tenhle nápad byl sice dobrý a zajímavý. Jistě i záslužný a 1.B patří naše díky. Na druhou stranu, některé jiné projekty 1.B bych označil za kontroverzní a myslím si, že do školy příliš nepatří. Takže stuenti 1.B by měli zvažovat co se hodí a co ne...
a kudy ta informace proběhla?
Bylo to fajn. Práce a pak zábava. Vopejkali se buřty a "mešmelou".