Tartaglia


Childe


Seznamte se s Tartagliou - mazaným Snezhnayanem, jehož nepředvídatelná osobnost nutí lidi polemizovat o každém jeho pohybu. Nedělejte si iluzi o tom, na co by mohl myslet nebo jaké jsou jeho úmysly. Jen si pamatujte toto: Za tímto nevinným dětským zevnějškem leží výtečně zdokonalený válečný nástroj.


Břitva dravého proudu


Normální útok

Provede až 6 po sobě jdoucích střel lukem..

Nabitý útok

Provede zaměřený a přesnější výstřel se zvýšeným DMG. Při míření se síla hydro elementu nahromadí na hrotu šípu. Šíp plně nabitý dravým proudem způsobí Hydro DMG a zanechá na cíli stav Strhujícího proudu.

Strhující proud

Oponenti označení Strhujícím proudem budou trpět efekty AoE hydro DMG během toho, co na ně Tartaglia jakkoliv útočí. Takto udávaný DMG je považován za normální útok.

Záblesk strhujícího proudu

Plně nabitý zaměřený útok, který zasáhne protivníka se stavem Strhujícího proudu, udává po sobě jdoucí vlny AoE DMG. Může nastat jednou za 0,7 s.

Bouře strhujícího proudu

Poražení soupeře ve stavu Strhujícího proudu vytváří hydro bouři, která udává stav Strhujícího proudu na zasažených protivnících v okolí.

Pádový útok

Vystřelí ve vzduchu spršku šípů, než dopadne na zem. Při dopadu způsobí AoE DMG. Když je Tartaglia ve formě Hrozivého odkazu: Bojový postoj Zuřivého proudu, nemůže provést pádový útok.

 Hrozivý odkaz : Zuřivý proud | Elementární dovednost

Vytvoří pár zbraní z čisté vody, udávající Hydro DMG okolním protivníkům. Tartaglia tímto vstupuje do bojového postoje na blízko. V tomto postoji jsou Tartagliovy normální a nabité útoky změněny na Hydro DMG, který nelze změnit jakoukoliv infuzí ostatních elementů. Útoky jsou změněny následovně:

Normální útok

Provede až 6 po sobě jdoucích hydro útoků.

Nabitý útok

Spotřebuje určité množství staminy, aby provedl křížový útok a způsobil tak Hydro DMG.

Řez strhujícího proudu

Zasáhnutí protivníka se stavem Strhujícího proudu útokem na blízko vyvolá Řez Strhujícího proudu, který způsobí AoE Hydro DMG. Takto udávaný DMG je považován za DMG z Elementárního dovednosti a může nastat pouze jednou za 1,5 s.

Destrukce : Vyhlazení | Elementární bouře

Provede různé útoky podle toho, v jakém postoji je Tartaglia při seslání.

Útok z dálky : Záblesk chaosu

Rychle vystřelí hydro-prodchnutý magický šíp, způsobí AoE Hydro DMG a udává stav Strhujícího proudu. Po použití vrátí část použitých molekul energie.

Bojový postoj : Světla vyhlazení

Provede křížový útok s velkým AoE a udává obrovský Hydro DMG všem okolním protivníkům, což způsobí Výbuch Strhujícího proudu

Výbuch Strhujícího proudu

Když vyhlazující vlny zasáhnou protivníka se stavem Strhujícího proudu, zruší tento stav a spustí hydro výbuch, který způsobí AoE Hydro DMG. Takto udáváný DMG je považovaný za DMG z Elementárního bouře.



Materiály na levelování

Lazuritová tříska z Varunady
  • (lvl 20):1

celkem : 1

Lazuritový fragment z Varunady
  • (lvl 40):3
  • (lvl 50):6

celkem : 9

Lazuritový kus z Varunady
  • (lvl 60):3
  • (lvl 70):6

celkem : 9

Lazuritový drahokam z Varunady
  • (lvl 80):6

celkem : 6


Čisté srdce
  • (lvl 40):2
  • (lvl 50):4
  • (lvl 60):8
  • (lvl 70):12
  • (lvl 80):20

celkem : 46

Hvězdná ulita
  • (lvl 20):3
  • (lvl 40):10
  • (lvl 50):20
  • (lvl 60):30
  • (lvl 70):45
  • (lvl 80):60

celkem : 168


Rekrutova insignie
  • (lvl 20):3
  • (lvl 40):15

celkem : 18

Seržantova insignie
  • (lvl 50):12
  • (lvl 60):18

celkem : 30

Poručíkova insignie
  • (lvl 70):12
  • (lvl 80):24

celkem : 36

Materiály na talenty

Učiva Svobody
  • (lvl 2):3

celkem : 9

Průvodce Svobodou
  • (lvl 3):2
  • (lvl 4): 4
  • (lvl 5):6
  • (lvl 6):9

celkem : 63

Filozofie Svobody
  • (lvl 7):4
  • (lvl 8): 6
  • (lvl 9):12
  • (lvl 10): 16

celkem : 114


Rekrutova insignie
  • (lvl 2):6

celkem : 18

Seržantova insignie
  • (lvl 3):3
  • (lvl 4):4
  • (lvl 5):6
  • (lvl 6):9

celkem : 66

Poručíkova insignie
  • (lvl 7):4
  • (lvl 8):6
  • (lvl 9):9
  • (lvl 10):12

celkem : 93


Střep Hrozivého odkazu
  • (lvl 7):1
  • (lvl 8):1
  • (lvl 9):2
  • (lvl 10):2

celkem : 18

Koruna porozumění
  • (lvl 10):1

celkem : 3

Příběhy

Přestože Childe zastává jednu z nejvyšších pozic - jednoho z jedenácti Zvěstitelů - v organizaci Fatui , vypadá velmi mladě (a to také je).
Zrak ale nesmí klamat. Je to vlk schovaný v obleku ovečky, protože pod pozitivním a sebevědomým vzhledem leží smrtící šermíř.
Je nejmladší ze všech Zvěstitelů, ale zároveň je jedním z nejnebezpečnějších z jejich řad. To tedy znamená, že Childe nezapadá dobře mezi ostatní.
Nicméně, jakožto bojovník je nějakou záhadou v rozporu s jeho organizací plnou lstí a zrady.

Detaily o postavě

Jakožto nejmladší Zvěstitel v historii Fatui je Childe stěží vázán konvencí a podle toho hraje podle svých vlastních pravidel.
Ačkoli tento osamělý vlk není tak dobře přijímán svými vrstevníky a je také v rozporu s jejich metodami, jeho kavalírské chování skrývá zodpovědnou a 'vodotěsnou' pečlivost.
Je čestný za své slovo. I když je jeho slib absurdní, nikdy ho neporuší. Ať už je to vyhlazení všech draků uvnitř jejich doupat, vydávání se do extrémně nebezpečných domén nebo samostatné vyhnání šlechtice z jeho vlastního území ...
Nejen, že dodržuje své sliby, ale také je plní s péčí a chirurgickou přesností. Jakožto předvoj Zvěstitelů, se Childe vždy objevují ve zranitelných kořenech nepřátelských států Snezhnayi a okamžitě útočí hned, co má propuknout konflikt.

1. příběh